niedziela, 12 czerwca 2011

Wibo Express Growth 275

Moja pierwsza recenzja - lakier firmy Wibo, bardzo ciemny fiolet.

Co prawda nie lubię ciemnych kolorów na paznokciach, bo nie mam zbyt atrakcyjnego kształtu pazurków, ale ten był najbliżej, dostałam go w prezencie wigilijnym.

Tak wygląda buteleczka... Zawiera 8ml lakieru. (Przepraszam za bałagan na biurku, ale tak jakoś wyszło :)...)
Naklejka na zakrętce informuje, że lakier zawiera wapń, proteiny soi i witaminy A, C, E.
Z tyłu zaś napisane: 'Lakier z zaawansowaną multi-witaminową formułą wspomagający wzrost paznokcia.'

Jak już mówiłam moim kształtem paznokcia nie da się pochwalić, tym bardziej, że dzisiaj złamałam jeden i resztę trzeba było spiłować do jego długości. Ciemny kolor jeszcze podkreśla krótkość pazurków.

Lakier dobrze się nakłada, ma wręcz idealną konsystencję. Wystarczy jedna gruba warstwa lub 2 cieńsze. 
Ja preferuję tą drugą opcję. Pierwsze odpryski widać już (albo dopiero) po 2 dniach. Trzeba uważać przy myciu włosów, bo manicure może ucierpieć.

Na wierzch nałożyłam utwardzacz 3 w 1 firmy JOKO cosmetics (wszystkim chyba dobrze znanej).
Za zadanie ma chronić, utrwalać i nadawać połysk paznokciom, co robi doskonale i nie zawiodłam się jeszcze na tym cudeńku. Normalnie buteleczka ma kwadratową zakrętkę, ale u mnie nie przetrwała za długo.


Ogólnie polecam i lakier i utwardzacz.
Pomimo tego, ze to nie mój kolor, warto mieć go w swojej kolekcji i cieszę się, że ten właśnie opisuję jako pierwszy.

9 komentarzy:

  1. a mnie się bardzo podoba ten kolorek, i fajnie pasuje do twoich paznokci ; )))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten ciemny fiolet wygląda na paznokciach :D I pasuje do Ciebie ;)
    Świetne fotki zrobiłaś, podobają mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaah.. kocham lakiery Wibo z serii express growth. Mam w domu 5 z tej serii i jestem na prawdę zadowolona. Nawet w tej chwili mam pomalowane na bezbarwy z tej serii. Blog super i zapraszam na cuteevampires.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,dodanie się do obserwatorów i czytanie i komentowanie notek !;**

    Miałam taki lakier.Pierwszy raz był OK,ale jak za drugim razem kupiłam to strasznie ciekł,taki rzadki był :(

    A tak wgl. to ładny masz kształt paznokci,ładniejszy niż ja!;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, też tak myślę, że nie powinno się w sumie odbijać chłopaka, może moja przyjaciółka jak to przeczyta to zrozumie :)
    Zapomniałam napisać, znowu, że wysłałam Twoją nagrodę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ; )
    Wygrałaś loterie na moim blogu !
    Posze o szybki kontakt na moje
    gg: 31133380
    Albo e-mail: truskawkanie@wp.pl
    Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń