niedziela, 14 sierpnia 2011

Biżu + Avon, Bond Girl 007, Body Lotion + Inspiracje

 Tak na początek polecam piosenkę, tak dla umilenia czytania posta :)


Wybaczcie, że tak rzadko uaktualniam swojego bloga, ale wczoraj cały dzień szukałam bluetootha na USB, żeby zgrać choć zdjęcia z telefonu, bo nie jestem w domu i nie wzięłam aparatu (błąd).
No i nie znalazłam...
A szkoda...


***

Po pierwsze chciałabym wam przedstawić 'perełki' które znalazłam w sklepie Katherine.
Nie mam pojęcie jakie są ceny tych przedmiotów, bo nie założyłam tam konta.


Pierścionki:

Naszyjniki:




taki mam ;]


Bransoletki:





Kolczyki: 

Broszki:



na stronie znajdziecie dużo dużo więcej takich skarbów, polecam!

***


Chciałabym wam także opisać/polecić balsam do ciała z Avonu.


WIZAŻ


Niestety nie mam jak zgrać zdjęć, więc tutaj znalezione w google grafika:






Opakowanie: Zwykła tubka, fajny kolor i ogólna grafika, nie brudzi się, nie wyślizguje się z rąk. Otwarcie dobrze się zatrzaskuje, balsam się nie wylewa, nie brudzi wieczka, solidne wykończenia.

Zapach: Uwielbiam! O zapachu wody perfumowanej Bond Girl 007. Przypomina mi trochę jedna z moich ulubionych perfum, chociaż ten zapach nieco bardziej 'męski', ale to kwestia upodobania.

Opis producenta: Z tyłu opakowania niewiele można się dowiedzieć - ot widnieje tam napis 'Balsam do ciała.', nic więcej. Po otwarciu ważny przez 12M.

Pojemność: Ja akurat mam 150ml.

Skład: aqua, paraffinum liquidum, glycerin, stearic acid, glyceryl stearate, petrolatum, cyclopentasiloxane, peg-100 stearate, parfum, dimethicone, phenoxyethanol, cetyl alcohol, methylparaben, carbomer, patassium hydroxide, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, disodium edta, tocopherol, cinnamyl alcohol, geraniol, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, butylphenyl methylpropional, linalool, hexyl cinnamal, limonene. <101139-007>

Konsystencja: Jak dla mnie idealna - nie leje się, ale też nie jest zbyt gęsta, świetnie się rozsmarowuje i błyskawicznie wchłania. Jest bardzo wydajny, do posmarowania np. 1 łydki potrzeba około 3 cm paska balsamu.

Ogólnie: Szukałam byle jakiego balsamu, by posmarować nogi po depilacji, ponieważ zapomniałam z domu mojego. W ręce wpadł ten oto i mile mnie zaskoczył. Świetnie nawilża, skóra jest gładka, efekt utrzymuje się bardzo długo, zapobiega podrażnieniom i pięknie pachnie! Chyba wyproszę babcię, by mi go dała, bo sama i tak go nie używa.


POLECAM!



***


Ostatni punkt posta to inspiracje. A zatem...



Moje ulubione dzisiaj!





Kim <3


Oj... ile ja bym za taką małą kolekcję dała...






Które wam się najbardziej podoba?


+ dodawajcie mnie na TUMBLR !



+ oczywiście zapraszam do zakładki LOTERIE



24 komentarze:

  1. śliczne te rzeczy z tego sklepu, już zaraz tam zajrzę!:)

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska biżuteria :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten piersionek-gniazdko jest swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna biżuteria ;)
    zapraszam do mnie-matrixova-malinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super są te zdjęcie ! <3 dziki za komentarz u mnie.:*
    obserwuję + liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. spoko biżuteria
    u mnie nowa notka : )

    OdpowiedzUsuń
  7. w polsce podobną biżuterię można kupić w anxi chop, dosyć tanio nawet:P

    www.chatka-morella.blogspot.com - zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja! Cudowna ta biżuteria! Jak masz ten naszyjnik to piękny jest <3 I te kolczyki z rowerami ciekawe są...
    I jak zwykle śliczne inspiracje ;) Najbardziej mi się podoba to z gazetami oraz pierwsze i trzecie no i czwarte :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tym naszyjniku z sową! :o
    nie masz pojęcia gdzie mogłabym taki dostać? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. wielkie dzięki za komentarz i linki :)
    jeszcze dzisiaj namówię mamę na kupno!
    a co do miłości- hmm.. życzę szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatni pierścionek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta biżuteria:)
    Kim wygląda super...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog ogolnie przyjemnie tutaj bardzo :) pozdrawiam i zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. boska biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki za odwiedziny :) Jak tylko przetestuję recenzje będą! ;)
    A co do posta to super są te sówki - naszyjniki i kolczyki rowerki mi się bardzo podobają :)

    będę zaglądać!
    pozdrowienia od http://maria-lubi-to.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Musisz napisać do jakiś firm na meila z zapytaniem i przy okazji podajesz adres bloga ;) Pozdrawiam i trzymam kciuki za współpracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dodałam posta ? Normalnie. Weszłam i napisałam. Blogger świruje. Moja koleżanka też się skarży, że nie może dodac, ale myślalam, że to tylko u niej problemy są. Mi wszystko normalnie się dodało.

    ---
    zmakeupizowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dawna marzy mi się jakas ladna broszka :>

    OdpowiedzUsuń
  19. te pierścionki, naszyjniki z ptaszkami... no rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do twojego pytania...napisz o mnie maile ;)

    OdpowiedzUsuń