środa, 28 grudnia 2011

SzlachetnySmak.pl + Ostatnie kosmetyczne zakupy + Inspiracje

Jakiś czas temu nawiązałam bardzo ciekawą współpracę ze sklepem SzlachetnySmak.pl.
Sklep ten oferuje herbaty i kawy z różnych zakątków świata i o naprawdę zaskakujących smakach/aromatach.

W klimatycznej kopercie z brązowego papieru przyszły do mnie próbki i ulotki.


Otrzymałam 3 herbaty: Power Tea, Euforia Smaku i Świąteczne Życzenia oraz kawę Brazylia.

Z okazji chwilkę temu minionych świąt pierwszą herbatą, którą chciałabym ocenić są 'Świąteczne Życzenia'.


Pierwsze co muszę zaznaczyć to to, że próbka jest całkiem spora - spokojnie starczy na 2, jak nie 3 napoje.
Zapach bardzo mi się spodobał - czuć oczywiście herbatą, ale i goździkami i cynamonem (tym najmocniej).
Do sporządzenia naparu wsypałam jedną łyżeczkę (niezbyt kopiastą) do kubka i zalałam wodą.


Napar nie pachnie bardzo mocno, ale ładnie - tak samo, jak susz.
Z jednej łyżeczki wyszła dosyć słaba herbata.
Smak - mmmm... Pychota, oczywiście jeśli ktoś lubi takie świąteczne aromaty.
Mi przypadł tak do gustu, że po wypiciu miałam ochotę zaparzyć kolejną, taką samą herbatkę.
Na prawdę polecam!

Nie mogłam znaleźć w sklepie tej herbaty osobno do kupienia, ale znalazłam zestaw z nią TUTAJ.

***

No i chciałam wam się też pochwalić ostatnimi zakupami kosmetycznymi na allegro.


Och! Jestem taką gapą, że ucięłam separatory do paznokci i podkład Manhattan - Natural Cover Make Up nr. 2 (którego kawalątek widać tam na górze), nie wiem jak ja to zrobiłam... -.-

Reszta zakupów to:
Astor Perfect Blush 004 Perfect Peach 3 in 1 tone
Miss Sporty Top Coat Nail Spa Club
Naturistics Chrome Liquid Eyeliner w kolorze Sapphire
Naturistics Powder FX w kolorze Starry FX
Ruby Rose Liquid Eyeliner waterproof - czarny
Revitale - Deeply Absorbent Nose Strips (plastry magnetyczne na wągry)
dwa papierowe pilniczki...

Szczerze mówiąc zakupów było jeszcze kilka sztuk, ale albo nie wiem, gdzie teraz leżą, albo są u mamy w torebce, ewentualnie zapomniałam ich donieść do zdjęcia, więc wybaczcie.

Chcecie recenzję jakiegoś konkretnego kosmetyku z ostatnio zakupionych?

***



***

13.2 niczym-motyl.blogspot.com

15.1 sadeestyle.net



14 komentarzy:

  1. jak ja kocham ten sklep! Panuje tam cudowna atmosfera i ten zapach herbaty!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam jeszcze o tym sklepie, ale życzę smacznych i ciepłych herbatek ;P
    ostatnia inspiracja (bluza) wow ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm, uwielbiam herbatkę ;33
    Kocham twoje inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje , gratuluje współpracy :))
    i czekam na jakieś recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no jakie zakupy... :D
    Gratuluję współpracy :)
    Śliczne inspirację :D Zwłaszcza ta pierwsza, trzecia i czwarta - różowa ma coś w sobie :D I te bluzy extra są! :D
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w moim włoskim candy :) Życzę powodzenia, losowanie dzisiaj :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne herbatki!!!! I super zakupy z allegro!!!

    Obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie:):*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie spróbowałabym takiej herbatki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heeeej ;****
    Zadałaś mi pytanie w notce na moim blogu .
    Już na wszystkie odpowiedziałam . Zajżyj tu: http://dont--stop--believin.blogspot.com/2012/01/odpowiedzi-na-pytania-czytelnikow.html
    By przeczytać o tym, czego chciałaś się dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie zastanawiałam się nad kupnem tych plastrów na wągry. możesz mi powiedzieć ile za nie zapłaciłaś? ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. z tego co pamiętam, to ponad 16zł. dawniej kosztował ok. 2zł taniej. jest jeden minus, bo pompka się zapycha i z tego co czytałam to większość dziewczyn wyrzuca a wystarczy odkręcić i jest go tam jeszcze na kilka miesięcy ;)

    dziękuję za link :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie tam się bardzo podoba ten portfelik ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, ja bym bardzo prosiła o recenzję płatków na nos Revitale. Rzeczywiście działają, widać efekty??

    foxy

    OdpowiedzUsuń